Ingen binding

Telebranchens bedste service

Åbent døgnet rundt

Telefonpasning 
skræddersyet til din virksomhed

slut med ubesvarede opkald

Bedre kundeservice

Færrere afbrydelser

FLERE GLADE KUNDER

Telefonpasning til faste lave priser

Mange af vores kunder benytter sig allerede af telefonpasning

Sådan sikrer vi at dine kunder får en god kundeservice

Vi svarer alle jeres opkald med jeres firmanavn og præcis den velkomsthilsen, som I ønsker.

Vi tilpasser vores toneleje efter, hvad, I mener, passer bedst til jeres kundegruppe. Vi kan variere vores glade stemmer i hele spektret fortrolig, høflig, omsorgsfuld, seriøs, munter og meget mere.

Vi varierer vores telefonpasning ud fra, hvem der ringer til jer, hvis I ønsker det. Vi kan fx stille specielt vigtige kunder igennem til jer hurtigt, afvise sælgere eller tale fortroligt med jeres nærmeste kunder.

Vi sender jer beskeder bagefter, enten per e-mail eller SMS, afhængig af hvad I ønsker.

Vi inkluderer præcis de oplysninger, som I har behov for, i vores beskeder, så I nemt og hurtigt kan få overblik og prioritere, hvad I skal gøre ved beskederne.

Vores kundeserviceafdeling besvarer dagligt mange opkald på

tværs af brancher

Frisører

Vil du yde den bedste service over for den kunde du har i stolen? Du kan selv vælge, hvornår du har behov for at vi besvarer dine opkald. Hvis du oven i købet er kunde ved IP ONE, kan du med ét klik sende opkald videre til os, når du har en kunde i stolen.

Terapeauter & behandlere

Vi har stor erfaring i, at booke behandlinger i diverse bookingsystemer. Du har mulighed for at reducere dine omkostninger til en sekretær og du er altid sikker på at dine klienters opkald bliver besvaret og håndteret med det samme.

Håndværkere

Vi giver dine kunder en god oplevelse ved at besvare deres opkald hurtigt og effektivt. Vi besvarer alle henvendeler mellem kl. 07:00 og 18:00 mandag til fredag, og vi tager gerne en snak om udvidede åbningstider, hvis du har et behov for dette.

Enkeltmands-virksomheder

Fokusér på dine kernekompetencer og overlad kundehenvendelserne til os. Vi sørger for at tage imod besked, så du kan kontakte dine kunder, når du har tid til det. Det giver dig en balanceret arbejdsdag, uden en masse afbrydelser.

Advokater

Få mest ud af dine timer, og lad os tage imod beskeder for dig. Vi giver naturligvis dine kunder en oplevelse af, at vi er en del af din virksomhed, så de trygt kan overlevere deres besked til os. Når du har tid kan du løbende kontakte dine klienter.

Revisorer

Skalér din virksomhed, når der er behov for det. Undgå at miste nogen opkald i de travle perioder. Få et par ekstra hænder til at håndtere kundehenvendelser, selv når der er aller travlest i revisor-branchen, helt uden at skulle ansætte ekstra personale.

Detailhandel

Det er ikke altid muligt, at besvare telefonen, når man har kunder i sin butik. Undgå at miste et potentielt salg. Vi hjælper dig med at tage imod besked, så du kan skabe mere salg i butikken, både nu og på lang sigt.

Ejendoms-mæglere

Ringer potentielle købere og sælgere også til dig døgnet rundt? Vi hjælper dig med at være tilgængelig, når du har brug for det. Har du behov for at vi er tilgængelige for dig uden for vores normale ringetid, tager vi gerne en snak om det.

Se hvordan vores telefonpasning fungerer

Vi sikrer at dine kunder får en personlig kundeservice, og vi henvender os altid til dine kunder, med dit firmanavn.

Afspil video

Ofte stillede spørgsmål

Det skal være nemt at gennemskue sine omkostninger. Derfor har vi en meget simpel prismodel. Vi tilbyder  telefonpasning for kun 295 kr. pr. måned og 8 kr. pr. opkald.

Vi tilpasser håndteringen af opkald efter dine ønsker. Det mest normale er, at vi besvarer dine opkald og viderebringer beskeder.

Men vi er dygtige til specialopgaver og vi tilpasser os gerne efter dine behov, hvis de skulle være ud over det sædvanlige.

Vi har normal telefontid mandag til fredag fra kl. 07:00 til 18:00.

Skulle du have ønsker derudover er du velkommen til at kontakte os.

Vi tilbyder dig en prøveperiode på 30 dage, kvit og frit! Så kan du med ro i maven undersøge om telefonpasning også er en god løsning for din virksomhed.

Vi tager gerne alle dine opkald, hvis du ønsker det. Vi tilpasser håndteringen efter dit behov og laver gerne en individuel aftale.

Det er forskelligt fra virksomhed til virksomhed, om de ønsker at kunden ved, at vedkommende bliver stillet videre til os. De individuelle ønsker tages der naturligvis højde for.

Gem tilbud

[field id="AGB"]
[field id="AGBcalc"]
[field id="BGB"]
[field id="BGBcalc"]
[field id="CGB"]
[field id="CGBcalc"]
[field id="DGB"]
[field id="DGBcalc"]
[field id="omstillingTalHidden"]
[field id="omstillingPrisHidden"]
[field id="EGBcalcTotal"]

Bliv ringet op

[field id="AGB"]
[field id="AGBcalc"]
[field id="BGB"]
[field id="BGBcalc"]
[field id="CGB"]
[field id="CGBcalc"]
[field id="DGB"]
[field id="DGBcalc"]
[field id="omstillingTalHidden"]
[field id="omstillingPrisHidden"]
[field id="EGBcalcTotal"]