Vi tager telefonen døgnet rundt
Forbedre din virksomheds image, effektiviser kommunikationen og gør det nemt at komme i kontakt med jer.
Telebranchens bedste service
Ingen binding
Åbent døgnet rundt
FULD ADGANG TIL ALLE FUNKTIONER
Med et hovednummer, giver du dine kunder hoveddør til din virksomhed. I dag handler mange online og derfor er virksomhedens telefonnummer med til at skabe troværdighed. Er dit telefonnummer nemt at huske, kan det også skabe flere nye kunder. Dét er guld værd.
Sammen med vores omstilling kan du styre, hvor opkaldende ryger hen, og hvornår. Det giver dig et godt overblik, og det sikrer at du kan tilbyde det serviceniveau du ønsker overfor dine kunder.
Brug vores Communicator til desktop, browser eller app. Så kan du selv administrere dine opkald, så de passer til din daglig dag.
Et hovednummer er normalt et centralt telefonnummer, som fungerer som den primære kontaktmetode for en virksomhed.
Hovednummeret vil hos IP ONE være knyttet til jeres telefonsystemløsning, der giver mulighed for opkaldsfordeling og styring af indgående opkald til forskellige afdelinger eller medarbejdere.
Et godt hovednummer signalerer professionalisme og skaber et positivt indtryk af virksomheden. Det viser, at virksomheden har et centralt punkt for kommunikation og er nem at nå.
Et hovednummer gør det nemt for kunder, samarbejdspartnere og andre interessenter at kontakte virksomheden. Det eliminerer behovet for at finde forskellige kontaktoplysninger til forskellige afdelinger eller medarbejdere.
Et godt hovednummer kan styre opkaldsfordelingen internt i virksomheden. Det kan anvende funktioner som automatisk opkaldsfordeling, interne omstillinger og kø-systemer, der sikrer effektiv ruteplanlægning af opkald og reducerer ventetider for kunder.
Et hovednummer kan være en del af virksomhedens branding og bidrage til dens genkendelighed. Et letgenkendeligt eller let at huske nummer kan være en del af virksomhedens identitet og differentiere den fra konkurrenterne.
Vi har altid gode hovednumre klar på lager, og helt sikkert også et der passer til din virksomhed
Når du skal bruge et nyt hovednummer til din virksomhed, kan du kontakte os enten pr. mail eller på telefonnummer 73 111 111. Sender dig efterfølgende nogle forslag til dit nye hovednummer. Dette gør vi med udgangspunkt i, hvilke ønsker du har og hvilke telefonnumre vi har tilgængeligt.
Ja du kan sagtens beholde dit telefonnummer, også selvom det er et mobilnummer. Hvis dit telefonnummer ligger hos en anden udbyder, kan vi portere dit nummer over til IP ONE, og du kan derefter bruge det som du ønsker.
Ja. Vi laver en opsætning der administrerer opkaldsfordelingen internt i virksomheden. Med denne opsætning kan du få tildelt individuelle extensions til forskellige afdelinger eller medarbejdere, så opkald bliver dirigeret til de rette personer eller teams. Dette bidrager til en mere effektiv kommunikation og opkaldshåndtering inden for virksomheden.
Ja, det er muligt at have et virtuelt omstillingsbord tilknyttet til hovednummeret. Hos IP ONE kalder vi det Communicator, og det er tilgængeligt til desktop, browser og som app. Communicatoren giver dig mulighed for at styre og dirigere opkald på en centraliseret måde, herunder omstilling til forskellige medarbejdere eller afdelinger.
Du vælger selv, hvordan du ønsker fordelingen af de indgående opkald. Typisk dirigeres opkald til forskellige afdelinger, medarbejdere eller extensions baseret på foruddefinerede regler eller valg foretaget af opkaldsmodtageren.
Prisen på hovednummeret afhænger af, hvilken klasse nummeret ligger i. Jo nemmere nummeret er, jo dyrere er det. Priserne starter fra 295 kr. Dette er et engangsbeløb, og så ejer du nummeret. Hos IP ONE koster det første hovednummer 0 kr. pr. måned at få hosted. De øvrige numre koster 8 kr. pr. stk. pr. måned.
Det er en god idé at få opdateret dine virksomhedsoplysninger hurtigst muligt, når du har fået nyt hovednummer. Har du tidligere brugt dit mobilnummer, som hovednummer, kan vi redirecte dine opkald til dit hovednummer og via en speak informere dine kunder om dit nye nummer.
Når vi køber telefonnumre, køber vi nummerserier af 1000 stk. pr. serie. Du kan frit vælge imellem de nummerserier vi har tilgængelige.
Ja. Du kan få lige så mange hovednumre, som din virksomhed eller virksomheder har brug for. Vi sætter dem ind i det samme system, så alle hovednumre kan arbejde sammen på kryds og tværs.
Udfyld formularen nedenfor, så ringer vi dig op, til en uforpligtende snak om dine muligheder