Med et hovednummer, giver du dine kunder hoveddør til din virksomhed. I dag handler mange online og derfor er virksomhedens telefonnummer med til at skabe troværdighed. Er dit telefonnummer nemt at huske, kan det også skabe flere nye kunder. Dét er guld værd.
Sammen med vores omstilling kan du styre, hvor opkaldende ryger hen, og hvornår. Det giver dig et godt overblik, og det sikrer at du kan tilbyde det serviceniveau du ønsker overfor dine kunder.
Brug vores Communicator til desktop eller app. Så kan du selv administrere dine opkald, så de passer til din daglig dag.
Med et hovednummer, giver du dine kunder hoveddør til din virksomhed. I dag handler mange online og derfor er virksomhedens telefonnummer med til at skabe troværdighed. Er dit telefonnummer nemt at huske, kan det også skabe flere nye kunder. Dét er guld værd.
Sammen med vores omstilling kan du styre, hvor opkaldende ryger hen, og hvornår. Det giver dig et godt overblik, og det sikrer at du kan tilbyde det serviceniveau du ønsker overfor dine kunder.
Brug vores Communicator til desktop eller app. Så kan du selv administrere dine opkald, så de passer til din daglig dag.
Du skal blot kontakte os, så sender vi dig en oversigt over ledige telefonnumre, som du frit kan vælge imellem.
Telefonnumre fra kun 195 kr.
Du skal blot kontakte os, så sender vi dig en oversigt over ledige telefonnumre, som du frit kan vælge imellem.
Telefonnumre fra kun 195 kr.
Ønsker du et besøg i din virksomhed eller en snak via telefonen?
Lad os høre lidt om jeres virksomhed og jeres eventuelle udfordringer,
så sammensætter vi en løsning der passer præcis til jer.
Vi arbejder for at gøre din arbejdsdag nemmere.
Ønsker du et besøg i din virksomhed eller en snak via telefonen?
Lad os høre lidt om jeres virksomhed og jeres eventuelle udfordringer,
så sammensætter vi en løsning der passer præcis til jer.
Vi arbejder for at gøre din arbejdsdag nemmere.
At have at godt omstillingsanlæg gør din arbejdsdag nemmere
Til desktop og som app
Hvad er et hovednummer?
Hovednummeret er en virksomheds telefoniske facade – til tider din kundes første møde med virksomheden. Et hovednummer er et telefonnummer, ganske som du kender det, men i stedet for én telefon kan flere telefoner tage indgående opkald.
Hovednummeret er en virksomheds telefoniske facade – til tider din kundes første møde med virksomheden. Et hovednummer er et telefonnummer, ganske som du kender det, men i stedet for én telefon kan flere telefoner tage indgående opkald.
Særlige fordele ved et hovednummer
Når du har et hovednummer, behøver du ikke længere være nervøs for, firmatelefonen ender hjemme hos en medarbejder.
Og så har du også altid overblik over, hvem har ringet og hvem er ringet op.
Med et hovednummer er det også meget nemt at adskille din private telefoni fra din erhvervstelefoni – også uden du skal have to telefoner eller to Sim-kort.
Skræddersyet løsning
Hos IP One står vi glædeligt for at strukturere en plan, der passer netop til dig og dine behov. Vi har mange brancheløsninger, der er designet til at imødekomme de særlige behov, der er tilknyttet disse brancher.
Er din branche ikke på listen, så fortvivl endelig ikke. Ring derimod på vores hovednummer, 73 111 111, og vi kan finde en løsning, der passer til dine udfordringer.
Hvordan virker et hovednummer
Hovednummeret er det nummer, der repræsenterer din forretning. Modtager du flere opkald, end en enkelt person kan besvare, er nogen af opkaldene nødsaget til at omdirigeres. Disse opkald kan blive fordelt på en række forskellige måder – måden du bedst fordeler dine opkald, er afhængig af din virksomhedsstruktur.
Helt basalt handler hovednummeret om præsentation og opkaldsfordeling. Hvordan denne fordeling kommer til at forløbe, er afhængig af dit system og din opsætning.
Den simpleste måde et hovednummer kan være sat op på, er, din firmatelefons opkald bliver omdirigeret til din mobiltelefon, hvis firmatelefonen ikke bliver besvaret.
Risikerer du ikke at kunne tage din mobiltelefon heller, tilbyder vi også telefonpasning.
Telefonpasning til dit hovednummer
Hos IP One har vi en særlig hands-on tilgang til hovednummeret. Vi tilbyder telefonpasning, i fald du mister for mange af dine opkald.
Kræver dit arbejde, du enten er væk fra telefonen eller i perioder ikke kan tage den, sørger vi for, du ikke mister forretning hos de kunder, der skulle ringe på det pågældende tidspunkt.
Vi tager nemlig gerne telefonen for dig, hvis du ikke selv kan nå den. Så slipper du i mange tilfælde for, din forretning skal overgå til din nærmeste konkurrence, der kunne figurere på dine kunders opkaldslister.
Dit hovednummer – dine regler
På samme måde som mange kan ringe simultant til et hovednummer, kan man på samme måde ringe simultant fra et hovednummer.
Såfremt du har et hovednummer, kan du selv vælge, om dit individuelle telefonnummer eller om firmaets hovednummer skal vises i displayet hos den, du ringer til.
Du kan tilmed, såfremt du ønsker det, helt selv vælge, hvilket nummer, der skulle figurere i din modtagers caller ID. På denne måde kan kunden let ringe tilbage på det nummer, du foretrækker, de skal ringe tilbage på.