Ingen binding

Telebranchens bedste service

Åbent døgnet rundt

Omstillingspakke med 
fuld adgang 
til alle funktioner

Ingen binding

Fast kontaktperson

Åbent døgnet rundt

ADGANG TIL ALLE FUNKTIONER

Se hvordan din omstilling kan hjælpe dig

Med din omstilling får du adgang til et utal af muligheder. I samarbejde opsætter vi de funktioner som giver mening for dig og din virksomhed.

Alle funktioner 
er inkluderet i prisen

Vil du læse lidt mere om nogle af vores mange funktioner?
Vi har listet dem op her:

Omstilling & telefonifunktioner

Er du tit på farten, vil det være en god idé med Duokald. Duokald gør så jeres bordtelefon og mobil kan ringe samtidig (modtage hinandens kald)

Omstil nemt til dine kolleger enten via App eller på desktop. Omstil en samtale direkte (blind omstilling), eller parker samtalen og give modtageren en besked før opkaldet omstilles (ledsaget omstilling). 

Med 'Forstyr ikke' vil din telefon ikke modtage opkald. Det kan automatisk opsættes for eks. frokostpauser.
Med 'Pause' vil du ikke modtage opkald der kommer fra køer, men dine kollegaer mm. Vil stadig kunne ringe direkte til dig.

Vi har mulighed for automatisk at opsætte CallerID indenfor arbejdstider.
Det vil betyde at I vil ringe fra f.eks. jeres hovednummer fra 08:00-16:00 og udenfor disse tidspunkter vil I ringe med jeres ”rigtige” ID.
Dette kan opsættes med flere numre:. Hovednummer, mobil, afdelingsnumre mm.

Med vores Communicator og MobilCommunicator har I altid vores software nemt tilgængelig på både kontoret og på farten.
Via softwaren har I alle jeres kontakter, og muligheden for at omstille/viderestille
Ligeledes kan I styre jeres statusser mm.

Med VIP lister, kan vi definere jeres telefoniopsætning til at kigge på landekoder eller bestemte numre, f.eks. børn, ledelsen mm. Så de altid vil kunne komme igennem til jer, om I er på Forstyr ikke eller lignende.

Med konferencerum har I mulighed for nemt at holde telefonmøder. Der er ubegrænsede rum tilgængelige, og I kan alle deltage måde internt og eksternt.

Hvis I har fleksible pladser på kontoret, så har I mulighed for at få lavet hotdesk.
Hotdesk fjerner den enkelte tilknytning på telefoner og udskifter det med et login, så I nemt kan skifte plads / arbejde hjemmefra mm.
Log ind med få tryk og være klar på telefonen straks.

Beskeder

Er du tit på farten, vil det være en god idé med Duokald. Duokald gør så jeres bordtelefon og mobil kan ringe samtidig (modtage hinandens kald)

Få et godt overblik over dine kollegaers tilgængelighed via kalenderintegration fra outlook, gmail osv.
Med kalenderintegration får I mulighed for at tilføje jeres kalender i vores software, så I nemt og overskueligt kan se om kollegaer har ferie / er til møde mm.

Få indtalt talebeskeder, som fører dine kunder sikkert frem til den korrekte medarbejder. Udenfor jeres åbningstid, kan kunden få information om, hvornår I åbner igen, eller hvordan det ellers er muligt at få kontakt til jer.

Via landekodeaflæsning, kan vi sikre at dine kunder får velkomsthilsen og talebeskeder på deres respektive sprog.

Mulighed for at få specielkonfigureret telefonsvarer på flere sprog.
Dette gør at de indringende vil modtage en besked på deres respektive sprog, baseret på landekoder.
Der kan opsættes telefonsvare på jeres hovednummer, afdelinger ja alle numre kan få hver deres telefonsvarer, som vil blive sendt til en email eller som kan aflyttes på telefonen

Dette giver muligheden for at få specifikke telefonsvarer aktiveret i jeres telefonisystem på bestemte tidspunkter, f.eks. frokost, kursus, møder, ferie mm.

Med konferencerum har I mulighed for nemt at holde telefonmøder. Der er ubegrænsede rum tilgængelige, og I kan alle deltage måde internt og eksternt.

Med vores specielle helligdagskomponent, har vi taget de gængse almindelige helligdage og tilføjet dem, så I helt automatisk får helligdagsbesked på. Dette gør at I aldrig skal bruge tiden på at huske at melde lukketider ind.
Helligdagskomponentet fås med Danske, Tyske, Svenske, Finske, Hollandske og Norske helligdage.

PBX

Valg komponentet er et alsidig komponent som kan kigge på udtryk af Sand eller Falsk og ud fra det styre opkaldet, ved at beregne tid, skiftende ”ekstra” helligdage, status på telefoner mm.
Med vores specielle ”Valg” komponent får I f.eks. mulighed for at automatisere de dage hvor der skal ske noget specielt. Har I f.eks. behov for en specielopsætning i lige/ulige uger eller specielle måneder, så vil valgkomponentet kunne klare dette automatisk.
Ligeledes vil det kunne kigge på diverse telefoner og sikre at kunderne ikke bliver mødt af lang ventetid, men i stedet får mulighed for at lægge en besked.

Uanset om I vælger at bruge bordtelefoner eller mobiltelefoner eller begge dele, kan I besvare indgående opkald, i jeres kø-system.

Hvis jeres kunder som så mange andre, ikke gider at vente i telefonen, har I mulighed for at få opsat Callback på jeres telefonisystem.
Dette vil give de indringende en mulighed for at blive ringet op af jer.
Det vil selvfølgelig ske automatisk, hvor vi sender et ”ghost-call” ind i systemet for at holde køpladsen i stedet for kunden. Når det så er kundens tur, vil jeres telefon ringe som vanligt, men i stedet ringe ud det øjeblik i besvare telefonen.

Med Valgmenuer har I mulighed for at opdele jeres telefoni i afdelinger. Udover dette har vi også mulighed for at specielkonfigurere dem således at der kigges på jeres aktuelle telefonstatus og fortælle beskederne ud fra det.
Er Lageret f.eks. lukket i dag, vil vi kunne konfigurere valgmenuen til ikke at nævne lageret som en mulighed, således at kunderne aldrig bliver fanget i lange tomme køer.

Intet menneske bryder sig om at stå i kø, men vi kan alligevel ikke undvære dem, for så vil vi alle blive mødt med alt for mange optaget toner.
Derfor har vi sikret en dybdegående udvikling af vores køer, så de altid kan konfigureres op til jeres forventninger.
Dette kan blandt andet gøres med forskellige strategier som vores system altid vil kigge på, og eller tage højde for. Ligeledes vil I kunne få begrænsninger på jeres køsystemer med automatisk ned/optrapning. F.eks. fra 08:00-08:50 må der max være 10 i kø, 08:50-09:00 må der max være 3 i kø osv.
Kø komponenter kan konfigureres præcis op til jeres ønsker, så I altid vil føle at jeres kunder får en behagelig oplevelse ved at ringe til jer.

For at lette oplevelsen ved at sidde i kø, stiller vi noget dejlig og klingende ventemusik til rådighed.
Der er også altid mulighed for at tilføje præcis den ventemusik I ønsker.

Har I kollegaer som arbejder deltid/specielle tidspunkter mm. Har vi mulighed for at designe telefonisystemet 100% for den enkelte.
Det betyder at I aldrig skal nøjes med at vælge én måde jeres system virker på.

I vores mobil app, pc software mm. Har I mulighed for at definere de dage I holder ferie med blandt andet kalender integration, så der altid automatisk kommer en feriebesked på jeres system når I ikke er tilgængelige.

Via URL Kald har I mulighed for at opsætte telefonsystemet til at videresende data til jeres eget kundesystem. Det kunne være Kundegrupper baseret på opkaldsID, ordrenummer mm.

Med automatiske åbningstider eller manuelle åbningstider alt efter hvad I ønsker, styres jeres telefonisystem nemt og overskueligt.

Vores software kan nemt integreres op mod de fleste it-systemer, som kan effektivisere arbejdsgangen endnu mere. 
Vi tilbyder bl.a. fleksible integrationer til sundhedssektoren og dyrlæger, samt integrationer til diverse booking og CRM/ERP-systemer. 

ONEMOBIL COMMUNICATOR

Ta din omstilling med i lommen

Det skal være nemt at drive sin virksomhed, uanset hvor man befinder sig. ONEMOBIL COMMUNICATOR er vores app til dig. Den giver dig overblik og kontrol.

ONE COMMUNICATOR

Få et nemt overblik over dine kolleger

Hvem sidder i møde? Hvem holder ferie? Hvem er meldt ind i telefonkøerne? Et godt overblik giver ro og kontrol, og jeres kunder vil få en god oplevelse, når de ringer til jer.

Gem tilbud

[field id="AGB"]
[field id="AGBcalc"]
[field id="BGB"]
[field id="BGBcalc"]
[field id="CGB"]
[field id="CGBcalc"]
[field id="DGB"]
[field id="DGBcalc"]
[field id="omstillingTalHidden"]
[field id="omstillingPrisHidden"]
[field id="EGBcalcTotal"]

Bliv ringet op

[field id="AGB"]
[field id="AGBcalc"]
[field id="BGB"]
[field id="BGBcalc"]
[field id="CGB"]
[field id="CGBcalc"]
[field id="DGB"]
[field id="DGBcalc"]
[field id="omstillingTalHidden"]
[field id="omstillingPrisHidden"]
[field id="EGBcalcTotal"]