Ingen binding

Telebranchens bedste service

Åbent døgnet rundt

Onecloud Communicator

Den mest fleksible softphone

ONECLOUD COMMUNICATOR er vores avancerede softphone-løsning, der leverer de mest populære funktioner fra ONECOMMUNICATOR direkte i din browser.
Du får blandt andet:

OneCLOUD Communicator

En brugervenlig og fleksibel løsning til medarbejdere, der skal kunne arbejde hvor som helst.

Denne løsning er kompatibel med både Windows og Mac og kræver blot en computer og et headset. Det betyder, at du og dit team altid har en brugervenlig og fleksibel telefoniløsning, uanset hvor I befinder jer.

Log ind via din browser og få adgang til dit personlige telefonpanel. Her kan du ringe internt og eksternt, gennemse telefonbogen, se opkaldshistorik og køoversigter, samt nemt tilmelde eller afmelde dig opkaldskøer.

Se hvordan ONECLOUD COMMUNICATOR ser ud

Afspil video

Telebranchens bedste service

Ingen binding

Åbent døgnet rundt

FULD ADGANG TIL ALLE FUNKTIONER

Selv når du er på farten, er det både nemt og innovativt

Med ONECLOUD COMMUNICATOR, vores cloud-baserede løsning, får du en intuitiv platform til at administrere og styre flere opkald samtidigt. Uanset om du skal viderestille, omstille eller parkere opkald, gør ONECLOUD COMMUNICATOR det enkelt og effektivt. Du kan være sikker på, at ingen opkald går tabt, hvilket sikrer en problemfri kommunikation og en bedre oplevelse for dine kunder. Prøv det selv og oplev, hvor let det kan være at holde kontakten, uanset hvor du befinder dig.

Få et godt overblik over dine kolleger

En af de fantastiske funktioner ved cloud-versionen er, at du også får et klart overblik over dine kollegers tilgængelighed. Du kan nemt se, om de er i møde, syge, holder fri eller er optaget af andre ting. Disse statuser styres automatisk via deres kalendere, så du altid har den nyeste information lige ved hånden. Dette sikrer, at du hurtigt og præcist kan tage beslutninger og planlægge din kommunikation, hvilket gør hverdagen både nemmere og mere produktiv. Prøv ONECLOUD COMMUNICATOR i dag og oplev den smarte måde at kommunikere på!

Få et godt overblik over opkaldskøer, seneste opkald og pågående opkald.

Omstill samtaler til virksomhedens medarbejdere eller dine kontakter på en enkel måde.

Du kan følge, om et omstillet opkald bliver besvaret. Tages telefonen ikke, kan opkaldet automatisk komme retur til dig som receptionist.

Du kan også trække et omstillet opkald retur, hvis telefonen ikke bliver taget.

Hvis en kollega er optaget, kan du med foruddefineret sms/e-mail-skabelon hurtigt sende en besked om at ringe tilbage.

Du kan lave dine egne genvejstaster – fx til at besvare et kald.

Hver kollegas telefonstatus vises ved hjælp af forskellige farveikoner:
Grøn indikerer, at kollegaen er ledig.
Rød indikerer, at kollegaen er optaget eller i "do not disturb"-tilstand.
Gul indikerer, at der er et indgående eller udgående opkald.
Blå indikerer, at kollegaen er i en pause fra køen, men stadig kan modtage direkte opkald.

Dagsstatistik for telefonkøen giver dig et overblik over, hvilke afdelinger der eventuelt skal sættes mere eller mindre mandskab ind, og hvornår der er spidsbelastning. Du kan også se, hvor mange opkald der ikke bliver besvaret.

Ved alle opkald vises telefonnummer og navn . Dette bliver trukket fra 118.dk og giver en nem identifikation.

Du kan via popup vinduer overvåge ændringer i medarbejderes telefonstatus og personstatus. På den måde kan du for eksempel få besked, når en medarbejder er færdig med en samtale.

Du kan nemt ændre din brugerstatus ved frokostpause, møde, kursus, ferie og lignende. Funktionen kan også opsættes med tidsstyring. På den måde ved dine kolleger om du er på kontoret.

Med kalenderintegration til Outlook og Gmail, kan du følge med i kollegernes kalender.

Aktivér forskellige programmer, så du kan aktivere URL opkaldsservice og ringe til klikbare telefonnumre på websider.

Med OneCommunicator har du mulighed for at opsætte et brugerdefineret wallboard, der kan vise alle opkald samt medarbejderspecifikke statistikker eller køstatistikker live. Det er også muligt at oprette specialkonfigurerede felter, som fx kan vise top 5 over de medarbejdere, som har taget flest kald. Denne funktion egner sig særlig godt til callcentre og kundeserviceafdelinger, hvor hurtig respons og effektivitet er vigtige parametre.

Med Omstillingsbordet får jeres receptionist det store forkromede overblik over virksomhedens aktuelle telekommunikation. De mange forskellige funktioner gør, at jeres receptionist hurtigt kan håndtere opkaldene og yde en god service. I kan fx. oprette skabelonbeskeder og trække opkald tilbage, hvis en kollega ikke svarer.

Tak, vi har nu modtaget din forespørgsel

Vil vil ringe dig op hurtigst muligt

Gem prisberegning

[field id="AGB"]
[field id="AGBcalc"]
[field id="BGB"]
[field id="BGBcalc"]
[field id="CGB"]
[field id="CGBcalc"]
[field id="DGB"]
[field id="DGBcalc"]
[field id="omstillingTalHidden"]
[field id="omstillingPrisHidden"]
[field id="EGBcalcTotal"]

Bliv ringet op

[field id="AGB"]
[field id="AGBcalc"]
[field id="BGB"]
[field id="BGBcalc"]
[field id="CGB"]
[field id="CGBcalc"]
[field id="DGB"]
[field id="DGBcalc"]
[field id="omstillingTalHidden"]
[field id="omstillingPrisHidden"]
[field id="EGBcalcTotal"]