Vi tager telefonen døgnet rundt
En telefoniadministrationsservice, der fremmer effektiv kommunikation og forenkler styringen af virksomhedens telefoni.
ONECLOUD COMMUNICATOR er vores nye avancerede softphone-løsning, der ud over webbaserede opkald giver dig adgang til de mest populære funktioner fra COMMUNICATOR direkte i din browser.
Du skal blot at logge ind via en browser, og du får øjeblikkelig adgang til dit personlige telefonpanel. Herfra kan du foretage interne og eksterne opkald, få vist telefonbogen, opkaldshistorikken og køoversigten, hvor du nemt kan tilmelde eller afmelde dig fra køerne.
Telebranchens bedste service
Ingen binding
Åbent døgnet rundt
FULD ADGANG TIL ALLE FUNKTIONER
Få et godt overblik over opkaldskøer, seneste opkald og pågående opkald.
Omstill samtaler til virksomhedens medarbejdere eller dine kontakter på en enkel måde.
Du kan følge, om et omstillet opkald bliver besvaret. Tages telefonen ikke, kan opkaldet automatisk komme retur til dig som receptionist.
Du kan også trække et omstillet opkald retur, hvis telefonen ikke bliver taget.
Hvis en kollega er optaget, kan du med foruddefineret sms/e-mail-skabelon hurtigt sende en besked om at ringe tilbage.
Du kan lave dine egne genvejstaster – fx til at besvare et kald.
Dagsstatistik for telefonkøen giver dig et overblik over, hvilke afdelinger der eventuelt skal sættes mere eller mindre mandskab ind, og hvornår der er spidsbelastning. Du kan også se, hvor mange opkald der ikke bliver besvaret.
Ved alle opkald vises telefonnummer og navn . Dette bliver trukket fra 118.dk og giver en nem identifikation.
Du kan via popup vinduer overvåge ændringer i medarbejderes telefonstatus og personstatus. På den måde kan du for eksempel få besked, når en medarbejder er færdig med en samtale.
Du kan nemt ændre din brugerstatus ved frokostpause, møde, kursus, ferie og lignende. Funktionen kan også opsættes med tidsstyring. På den måde ved dine kolleger om du er på kontoret.
Med kalenderintegration til Outlook og Gmail, kan du følge med i kollegernes kalender.
Aktivér forskellige programmer, så du kan aktivere URL opkaldsservice og ringe til klikbare telefonnumre på websider.
Med OneCommunicator har du mulighed for at opsætte et brugerdefineret wallboard, der kan vise alle opkald samt medarbejderspecifikke statistikker eller køstatistikker live. Det er også muligt at oprette specialkonfigurerede felter, som fx kan vise top 5 over de medarbejdere, som har taget flest kald. Denne funktion egner sig særlig godt til callcentre og kundeserviceafdelinger, hvor hurtig respons og effektivitet er vigtige parametre.
Med Omstillingsbordet får jeres receptionist det store forkromede overblik over virksomhedens aktuelle telekommunikation. De mange forskellige funktioner gør, at jeres receptionist hurtigt kan håndtere opkaldene og yde en god service. I kan fx. oprette skabelonbeskeder og trække opkald tilbage, hvis en kollega ikke svarer.
Med en OneMobil Communicator kan du blandt andet administrere og styre flere opkald samtidigt, herunder viderestilling, overførsel og parkering af opkald. Håndtér opkald på en mere effektiv måde og være sikker på, at opkaldet når den rette modtager.
ONECOMMUNICATOR er det perfekte værktøj til at optimere din daglige arbejdsgang. Vores omfattende udvalg af funktioner gør det muligt for dig at effektivt håndtere virksomhedens telefoni og sikre, at alle henvendelser bliver behandlet på en professionel måde.
Udfyld formularen nedenfor, så ringer vi dig op, til en uforpligtende snak om dine muligheder