Din mulighed for selvbetjening

Din mulighed for selvbetjening

Når du er kunde hos IP ONE, har du adgang til Min Side.
Her har du mulighed for at få komplet overblik over din telefoni.
På min side får du separeret dit mobilabonnement fra dit fastnetabonnement, så du kan få overblik over begge dele.

Når du er kunde hos IP ONE, har du adgang til Min Side. Her har du mulighed for at få komplet overblik over din telefoni. På min side får du separeret dit mobilabonnement fra dit fastnetabonnement, så du kan få overblik over begge dele.

Følg med i medarbejdernes forbrug

Spær og bestil simkort

Se statistik

Oprette telefonbog

Skift abonnement og tillægspakker

Ændre i åbningstider og køer

Se fakturaoversigt

Se faste omkostninger

Følg med i medarbejdernes forbrug

Spær og bestil simkort

Se statistik

Oprette telefonbog

Skift mellem abonnementer og tillægspakker

Ændre i åbningstider og køer

Se fakturaer

Se faste omkostninger

Se her et udpluk af vores kunder

Skal vi tage en snak om jeres telefoni?

Ønsker du et besøg i din virksomhed eller en snak via telefonen?

Lad os høre lidt om jeres virksomhed og jeres eventuelle udfordringer,
så sammensætter vi en løsning der passer præcis til jer.
Vi arbejder for at gøre din arbejdsdag nemmere.

Lynhurtig fiber til virksomheden

Undgå unødvendig ventetid med øget hastighed

Med en hurtig og stabil forbindelse hos IP ONE, sikrer du den mest effektive arbejdsdag for dine medarbejdere.Og skulle uheldet være ude, er du fuldkommen sikret hos os.
Vi er nemlig på din adresse indenfor 4 timer – døgnet rundt!
Vi sørger for at du har en midlertidig forbindelse, så du kan fortsætte dit arbejde.
*Gælder fastland og øer med bro-tilgang.

Et nummer man husker

Har din virksomhed et godt hovednummer?

Et hovednummer der huskes, kan være lige så god branding som en annonce i avisen eller på nettet.
Et fastnetnummer får din virksomhed til at afspejle seriøsitet og troværdighed.

Se et udpluk af vores kunder







Skal vi tage en snak om jeres telefoni?

Ønsker du et besøg i din virksomhed eller en snak via telefonen?

Lad os høre lidt om jeres virksomhed og jeres eventuelle udfordringer,
så sammensætter vi en løsning der passer præcis til jer.
Vi arbejder for at gøre din arbejdsdag nemmere.

Har din virksomhed et godt hovednummer?

Et hovednummer der huskes, kan være lige så god branding som en annonce i avisen eller på nettet. Et fastnetnummer får din virksomhed til at afspejle seriøsitet og troværdighed.

Undgå unødvendig ventetid med øget hastighed

Med en hurtig og stabil forbindelse hos IP ONE, sikrer du den mest effektive arbejdsdag for dine medarbejdere.Og skulle uheldet være ude, er du fuldkommen sikret hos os. Vi er nemlig på din adresse indenfor 4 timer – døgnet rundt! Vi sørger for at du har en midlertidig forbindelse, så du kan fortsætte dit arbejde. *Gælder fastland og øer med bro-tilgang.

Når du bliver kunde hos IP One, vil du få adgang til Min Side. Her har du mulighed for at få komplet overblik over din telefoni. På min side får du separeret dit mobilabonnement fra dit fastnetabonnement, så du kan få overblik over begge dele. For fastnetabonnementet kan du se forbrugsrapporter, opkaldsdata, statistik og kørapporter. For mobilabonnement kan du også se forbrugsrapporter og opkaldsdata, men det er ligeledes muligt at finde PIN- og PUK-koder, data for SMS, ændre dit mobilabonnement og koble din mobil til og fra omstillingsanlægget. Derudover får du også adgang til en lang række spændende indstillinger.

Tilgængelige informationer

Vores forbrugsoversigt er enkel og intuitiv, hvilket er særligt fordelagtigt, når du har mange telefonnumre i dit firma. Du kan se dine faste udgifter fremadrettet og du kan se, hvad du betaler for dine telefonabonnementer individuelt. Du kan sågar se, hvilke opkaldsudgifter du har fra de enkelte numre og enkelte opkald.

Du får også adgang til en række data, som hvilket navn, der skal stå i dit eget display og hvilket nummer der skal præsenteres i modtagerens caller ID, når du ringer ud.

Du kan vælge, om dine telefonnumre må blive vist i telefonbogen og du kan automatisk blokere for internationale opkald. Derudover får du mulighed for at se, hvilke køer, du har opstillet, hvem der tager opkald i køerne og meget mere.

Indstillinger

På min side kan du foretage en række indstillinger for din bordtelefon og funktionstaster. Funktionstasterne, som bl.a. bruges til omstilling, hurtigopkald og at trække opkald kan indstilles ved at gå til OmstillingsanlægTelefonopsætningIndstilling og dernæst Funktionstaster. Her kan du ændre ting som ringetone, sætte dit ur til 12- eller 24-timersformat, om du vil vise dine ubesvarede opkald i dit display (alternativt kan du få disse vist i OneCommunicator) og naturligvis dine funktionstaster.

Telefonbog

Men dine funktionstaster er ikke den eneste måde at indstille dine hurtigopkald. I omstillingsanlæg-menuen finder du også valgmuligheden hurtigopkald. I denne menu kan du indstille lige så mange hurtigopkaldsmuligheder, som du kan overskue at skulle huske. Hurtigopkald indstilles ved, at du vælger et kort nummer, som du kan taste i stedet for det otte-cifrede telefonnummer.

SIM-kort og mobiltelefon

Du kan spærre dit SIM-kort og du kan bestille et nyt SIM kort direkte fra Min Side. Og så har du adgang til alle PIN- og PUK-koder på dine mobilabonnementer.

Dertil har vi, hvad der for nogen er en vigtig feature, at du kan vælge opkaldsgrænse og speed stop. Opkaldsgrænsen begrænser dine opkald, så du ikke får en økonomisk overraskelse, når du pludseligt taler meget i telefon i udlandet.

Komplet overblik af mobilforbrug

Når du klikker på din mobiltelefon i hovedmenuen, vil du få en lang række muligheder præsenteret for at gennemskue din mobiltelefoni. Dit forbrug vil blive vist i en fane for sig, hvor du har adgang til regningshistorik for de sidste 12 måneder, du kan se hvornår og hvor meget data du har brugt, hvad det har kostet og hvilken operatør, der har udbudt denne data. Dertil kan du se alle dine opkald, varighed, klokkeslæt og dato mm. Og du kan se hvilke numre (med undtagelse af de to sidste cifre) du har skrevet til, hvornår og prisen på den enkelte sms.

Vi er til at tale med
Må vi ringe dig op?