Privatpraktiserende læger har ofte travle telefonlinjer mellem 8:00 og 9:00, hvor de fleste har deres primære telefontid. For at undgå patienter møder en optagettone, kan vi indstille jeres velkomsthilsner til altid at afspilles ved opkald. Vi kan også sørge for, ved brug af SIP Trunks, at I altid har linjer nok til indgående opkald.

Med OneCommuncator får du komplet overblik over jeres telefoni, du får intuitiv omstilling og let ved at ændre din status fra ”tilgængelig ved telefonen” til ”midt i en konsultation”. På denne måde kan du være med til at aflaste telefonkøerne i det ene øjeblik og være sikker på, din telefon ikke forstyrrer i det næste.

Tastemenu

Tastemenuen er særlig fordelagtig for praktiserende læger, hvis den indstilles til formålet. For en tastemenu kan indstilles således, patienten kan indtaste deres CPR-nummer, inden de kommer igennem til en læge. Dette nummer kan efterfølgende bruges gennem integration af it-systemer til at præsentere patientens journal, så snart de kommer igennem på telefonen. Dette sparer en stor mængde tid i det lange løb. Et enkelt opslag i journalsystemet tager ganske vidst ikke lang tid, men idet det skal gøres hver gang, løber det op. Når først du har prøvet, eller for den sags skyld vænnet dig til, automatiseringen, vil du næppe have lyst til at skulle undvære det igen.

Når patienten har tastet sit CPR-nummer, kan vi ved hjælp af IT-integration sørge for, patientens navn fremstår af dit caller ID. På denne måde kan du sikre dig en mere personlig interaktion med patienten fra første færd.

Tastemenuerne giver også muligheden for, patienten kan viderestille sig selv til den ønskede læge – eller telefonkøen hos samme. Dette betyder, patienterne ikke skal omstilles manuelt ved hjælp af en receptionist.

Vi giver jer også muligheden for selv at indtale jeres velkomsthilsener og talebeskeder, så I er forberedt, når behovet pludseligt opstår. Dette kunne være beskeder om travlhed, møde, kursus eller ekstraordinær lukning. Vi indtaler naturligvis også gerne disse beskeder for jer ganske gratis, men når travlheden opslår kan det være særligt fordelagtigt at kunne indtale en besked om travlhed lynhurtigt. I kan slå disse beskeder til og fra med enkelte tryk på telefonen.

Integration

Vi integrerer med en lang række journalsystemer. Heriblandt AData, Clinea, DocBase, EMAR, Ganglion, Hosted Clinea, Medwin, MyClinic, Novax, Travelwire, WinPLCV, Xdont, XMedicus, XMO med flere.

Kaldesystem

Vi kan også installere et kaldesystem i venteværelset, som gør du kan kalde din næste patient ind til konsultation, uden du selv skal bevæge dig ind i venteværelset. Denne løsning vil uvægerligt spare dig en del tid i løbet af en dag. Kaldesystemet vil naturligvis være envejskommunikation, der kun aktiveres, når du ønsker det. Denne skal også helst kombineres med et modtagesystem, så du ikke kalder på en patient, som ikke er til stede.

Panikknap

Hvis uheldet er ude eller situationen spidser til, kan en panikknap være uvurderlig. Når denne alarm bliver aktiveret, vil du og dine kollegaer på klinikken blive informeret om, hvor panikknappen blev aktiveret.

Når alarmen aktiveres vil alle telefoner på klinikken ringe med en forudbestemt ringetone, så hjælpen kan indtræffe hurtigst muligt.