Vi skræddersyer gerne en telefoniløsning netop til din klinik – uanset dit felt. Om du er fysioterapeut, kiropraktor, øjenlæge, høreklink, frisør eller noget helt andet, så finder vi en løsning, som lever op til alle dine forventninger og forhåbentligt overskrider dem også. For vi kan tilbyde en lang række telefoniløsninger, der passer særligt godt til netop din branche.

Skalérbar løsning

Vores løsninger er skalerbare, så når din klinik vokser, vokser din løsning med – uden din regning behøver at vokse. Når du skal bruge flere telefonlinjer, installerer vi dem uden ekstra beregning, i takt med dit behov vokser. Dette foregår ganske problemfrit med SIP Trunk teknologien, som er særligt fordelagtig, når man blot skal have en enkelt eller to ekstra telefonlinjer ad gangen.

Velkomsthilsner

På denne måde sørger vi for, der aldrig bliver meldt optaget i telefonen, når en kunde ringer ind. I stedet vil kunden mødes med en velkomsthilsen, en kø eller muligvis en tastemenu, hvor man kan vinde lidt tid i den anden ende. Alternativ kan vi også tilbyde vores telefonpasning, hvor vi kan tage telefonen for dig, når du ikke har hænderne fri til at gøre det selv. På denne måde kan vi sammen sørge for, dine klienter aldrig – eller under alle omstændigheder meget sjældent – vil ringe, uden at komme igennem til en person. På denne måde kan du beholde mange flere kundeleads, end du ellers kunne.

Vi hjælper også med at holde din telefoni opdateret med indtaling af velkomsthilsner ved ændring af telefontider eller ved ferie. Hvis behovet for en tilpasset velkomsthilsen opstår meget pludseligt, som det er tilfældet ved kødannelse, kan I også lynhurtigt kunne indtale en velkomstbesked til jeres kunder.

Call back

Du kan også få andre funktioner til at håndtere dine henvendelser, såfremt du ønsker det. Blandt disse er Call back-funktionen og ’Ring mig op’-funktionen. Call Back fungerer ved, dine kunder kan vælge at blive ringet op, så snart de er nummer et i køen. Dette foregår helt automatisk, så du vil ikke opleve den store forskel, mens kunden ikke behøver at lytte til ventemusikken længere end højst nødvendigt.

Alternativet er ’Ring mig op’-funktionen, som giver noget mere frihed for dig. Med denne funktion vil du med kundens accept få en automatiseret mail med kundens telefonnummer, så du selv kan ringe kunden op, når du har tid.

Tastemenu / valgmenu

Vi kan også tilbyde tastemenuer, hvor du kan give dine kunder en række valgmuligheder. Der er naturligvis et hav af muligheder, når du skal sætte din tastemenu op og du kan sågar kombinere denne med automatiserede e-mails eller viderestilling til telefonsvarer eller vagttelefon. Du kan tilmed få forskellige valgmenuer, når dine kunder ringer hhv. inden for eller uden for åbningstiderne.

Integration

Du får også muligheden for at integrere din telefoni med dit journalsystem. Her er en særligt vellidt kombination tastemenuen kombineret med integrationen af journalsystemet. Dette tillader klienten at indtaste deres cpr-nummer, hvormed du kan få præsenteret deres journal, idet du tager telefonen. Dermed sparer du en masse tid, der ellers ville have gået med at finde deres journal manuelt. Når tiden bliver sparet ved hvert eneste opkald, vil det i sidste ende løbe op til en betydelig tidsbesparelse.

Vi integrerer med en lang række systemer. Følgende er en lille, men langt fra udtømmende, liste over systemer: Complimenta, MyClinic, Xdont.

OneCommunicator

OneCommunicator er vores omstillingsbord, hvor du får et væld af muligheder. Du kan bestemme din egen tilgængelighed, sende automatiserede e-mails eller få et fuldstændigt overblik over din telefoni. Du kan til- og framelde dig telefonkøerne med enkelte klik og meget andet. Når du først har fået et tag på OneCommunicator, vil du aldrig igen være den foruden, da den strømligner hele din kliniks telefoni.