Integrationer kan være et af de stærkeste værktøjer på din arbejdsplads. Den helt store fordel ved integrationen er, at du vil spare tid for hver eneste gang, din integration udfører en handling. Dette er netop en handling, du ikke behøver at udføre manuelt. For med disse kan du sammenkoble dele af din arbejdsgang og du vil dermed sjældent behøve at udføre hverken dobbeltarbejde eller uinspirerede tastearbejde i nogen som helst udstrækning. Du kan integrere din mail og telefon med dit CRM-system, du kan integrere din telefoni med dit bookingsystem eller ordregenerering eller dine integrationer kan præsentere din SCV eller journalsystem i det du tager telefonen. Der er naturligvis et hav af muligheder og disse ovenfor nævnte er kun en dråbe i havet af de mange mulige integrationer.

Integration i forbindelse med kundeservice

I kundeservice er det en stor fordel at have nem og intuitiv adgang til og overblik over tidligere kundeinteraktioner, så som tidligere fakturaer og opkaldshistorik. For når du eksempelvis skal rådføre en kunde omkring et produkt, som de har købt hos dig, vil det blive langt lettere, når du får præsenteret deres tidligere fakturaer ved samtalens start – hermed kan du se præcist, hvilket produkt der er tale om og du kan dermed finde denne i din database eller med et hurtigt opslag på internettet.

Når du har dine kundeoplysninger samlet i et SCV-system er det også let at have yderligere oplysninger om kunden i forbindelse med deres opkaldshistorik og i denne forbindelse have interne noter omkring den pågældende kunde. Når bølgerne går højt og telefonen er varm er det rart at have dette grundlag for gnidningsfri kommunikation med kunden og overskud i denne.

Integration i forbindelse med salgsafdelingen

Som sælger er det naturligvis også særligt behændigt at have integration med SCV, men du kan måske spare endnu mere tid ved at have integreret din telefoni med automatisk ordregenerering. Du kan også integrere med dine andre yndlingsprogrammer som Microsoft Dynamic eller Business Central.

Dine informationer som en vares tilgængelighed, indkøbspris, konkurrentens salgspris og hvad end du kunne forestille dig, der ville have indflydelse på din salgspris, kan alt sammen bliver præsenteret for dig i realtid, så du kan have løbende opdateret din informationsbaggrund, så du kan give de bedste og mest velfunderede salgstilbud.

Integration med kalender

I OneCommunicator har du overblik over dine kollegaers telefoni, du kan om de er optaget i telefonen osv, men du kan også integrere din mail med denne og dermed have overblik over kollegaernes fremtidige tilgængelighed. Dette sparer dig tid, når du slipper for at vandre gennem kontorlandskabet for at spørge vedkommende, men også når du ikke længere går eller ringer forgæves til denne. Kalenderen bliver præsenteret på en ganske overskuelig måde i Communicatoren, så du kan danne dig et overblik med et enkelt øjekast.

Integration med Hubspot

Én af de mest populære integrationer er integration med HubSpot. HubSpot er en platform for marketing, salg og kundeservice – et CRM- og CM-system, der har det hele. Eksempelvis kan du integrere din mødekalender direkte med dit CRM gennem Hubspot, hvilket giver en kunde mulighed for at booke et møde med dig, uden I skal til at aftale frem om tilbage. Din kalender vil dermed opdateres i realtid og dit møde vil være på plads.

Vi har forberedt en integration til dig

Nedenfor har vi samlet en liste over integrationer vi er forberedt til at implementere med kort varsel. Fremgår dit CRM-, CMS-, SCV-, BI-, EAI-, ERP-, SCM-, HRMS- eller PLM-system ikke af listen, bør du ikke fortvivle unødigt – i stedet bør du rådføre dig hos os på 73111111, da vi har mulighed for at lave en specialløsning, der skal dække netop dit behov.

  • 360 Business Tool

  • AData

  • Aldente

  • Booker

  • Clinea

  • Clinea Hosted

  • Cliniccare

  • Complimenta

  • Deepdesk

  • DentalSuite

  • DentaVision

  • DocBase

  • EMAR

  • Equus

  • Etera

  • Ganglion

  • Gecko

  • Hubspot

  • Kircacs

  • Medwin

  • Multimed

  • MyClinic

  • Novax

  • NovaxVet

  • Tangora

  • Travelwire

  • Vettigo

  • Vetvision

  • WebCRM

  • WinPLCV

  • Xdont

  • XMedicus

    XMO