Når man ringer ind til din dyreklinik, skal man gerne mødes af én, der tager telefonen eller i det mindste en velkomsthilsen og muligvis et køsystem. Hos IP One søger vi gerne for, ingen kunder mødes af en optagettone, som kan blive frustrerende for kunden, særligt ved gentagende forsøg.

Optagettonen kommer først, når ingen linje er ledig, men vi installerer gerne SIP Trunks til dit telefonsystem, så der altid er en linje klar til at afspille en velkomsthilsen.

Vi kan give dig værktøjerne til at indtale dine egne velkomsthilsner, så du hurtigt ændre velkomsthilsnen til at afspejle travlhed i telefonen eller andre særlige omstændigheder. Alternativt indtaler vi gerne velkomsthilsnerne for dig løbende, i fald du har brug for ændringer. Dette gør vi uden nogen ekstraberegning.

Vores omstillingssystem OneCommunicator er en intuitiv platform, der giver dig totalt overblik og hele klinikkens telefonsituation. Du kan se, hvilke medarbejdere, der taler i telefon, hvor mange der er i kø og du kan hurtigt skifte status fra tilgængeligt for alle slags opkald (eller mindre) til, at din telefon stopper med at ringe, så du kan konsultere eller operere i fred for opkald.

Call-back

Du kan også gør nytte af vores call-back system, så du giver vedkommende, der ringer ind, muligheden for at blive ringet op, så snart de er nummer 1 i køen. Disse opkald foregår helt automatisk. Alternativt kan du give muligheden for at blive ringet på, således du får en mail med et telefonnummer, så du selv kan ringe op, når du har tid.

Integration

Vi tilbyder også integration af journalsystemer, der er designet til dyrlæger. Vi integrerer med blandt andent med Vetvision, Vettigo og NovaxVet. Med denne slags integration vil din OneCommunicator afkode, hvilket telefonnummer der ringes fra og jævnføre dette med journalsystemet, så dyrets journal bliver præsenteret for dig så snart du tager opkaldet. Dette sparer store mængder tid i det lange løb og dertil giver det også bedre mulighed for at tilbyde en særligt god kundeservice.

Kaldesystem

Vi kan installere et kaldesystem for dig, så du kan indkalde en klient fra venteværelset, så snart du er klar til din næste patient. Dette system aktiveret med en knap på din telefon, som går til en højtaler i venteværelset. Dette system er særligt fordelagtigt, hvis du har en modtagesystem eller en reception, som byder klienterne velkommen i klinikken. På den måde kan du spare lidt tid for hver konsultation og dermed have flere klienter i løbet af en dag eller få lidt mere ånderum mellem klienterne.