Når du vælger IP One til din tandlægeklinik, skræddersyer vi en telefoniløsning, der passer præcis til dig og dine behov. For naturligvis har tandlæger til dels nogle helt særlige behov, men ingen to tandlæger er ens heller. Derfor laver vi en telefoniløsning specielt til dig og dine behov med udgangspunkt i dine forventninger og vores ekspertise.

Velkomsthilsner

Vi giver dig mulighed for at indtale dine egne velkomstbeskeder, hvilket kan være særligt fordelagtigt, når travlhed i telefonen opstår meget pludseligt, da du vil have muligheden for at bede om en smule tålmodighed, ved den ekstraordinære ventetid. Til gengæld indtaler vi også gerne jeres telefonbeskeder for jer i tilfælde af ændrede telefontider, ved ferie, kursus eller andet, hvor der er tid til forberedelse. Dette gør vi ganske uden beregning.

Taste- / valgmenuer

Når dine klienter ringer ind, har du også muligheden for at præsentere en taste- eller valgmenu. Disse menuer kan til del vinde dig lidt tid i telefonen, men har også muligheden for at effektivisere din telefoni i en ganske væsentlig grad. Kombinerer du en tastemenu med integration af et journalsystem, får du mulighed for at have alle klientens data klar, så snart du tager telefonen. Dette vil også betyde, du har alle vedkommendes kommende tider og tandsæt tilgængeligt, når du løfter røret. Denne effektive håndtering af klientdata muliggør både bedre kundeservice, men i særlig høj grad tidsbesparelse.

Integration

Vi står også gerne for din integration (Hyperlink), så du kan få dit journalsystem til at gå i symbiose med dit telefonsystem. Vi laver integrationsløsninger med Al dente, DentalSuite, DentaVision og mange andre journalsystemer. Når du har integration med dit journalsystem, vil klientens data blive vist, når du tager telefonen.

OneCommunicator

Vi tilbyder også adgang til vores omstillingssystem, OneCommunicator. Denne er ikke just specialdesignet til tandlæger, men er derimod et ualmindeligt behændigt redskab, når det kommer til erhvervstelefoni. Du kan se dine kollegaers tilgængelighed og du kan redigere din egen. Når du taler i telefon, vil dine kollegaer kunne se det og tilmed, om det er et indgående eller udgående opkald. Men dette er bare en enkelt af de mange fordele, du har med OneCommunicator. Men vi kan med sikkerhed sige, når du først har vænnet dig til OneCommunicator og dens funktionalitet, vil du helst ikke være den foruden til din erhvervstelefoni.

Kaldeanlæg

Når du skal have dine klienter ind fra venteværelset, kan du naturligvis gå ud og kalde dem ind på klassisk vis. Men vi giver dig alternativet at kalde dem ind til dig med et kaldesystem, vi installerer for dig. Dermed kan du spare en smule tid for hver klient. Og du er sikkert bevist omkring, at når du sparer tid hver gang, vil det i det lange løb ende med en betydelig tidsbesparelse.