Har du brug for hjælp?

OneMobil Communicator

Tag kontoret med i lommen

Presentation af OneMobil Communicator 3

Viderestil eller omstil opkald til dine kollegaer

Skriv og ring til dine kollegaer

Kalender integration

Favoritliste

Meld agenter ind og ud af ringegrupper

Vælg selv opkalds-id

Status

Live statistik på ringekøer

Nem adgang til telefonsvarer

Viderestil eller omstil opkald til dine kollegaer

Meld agenter ind og ud af ringegrupper

Vælg selv opkalds-id

Status

Live statistik på ringekøer

Når du klikker på ‘Bliv kontaktet’, kommer der en pop-up som du skal udfylde.
Herefter bliver du kontaktet af vores dygtige team.
Vi sidder klar ved telefonen hverdage mellem kl. 08:00-16:00.
Vi glæder os til at tale med dig.

Når du klikker på ‘Bliv kontaktet’, kommer der en pop-up som du skal udfylde. Herefter bliver du kontaktet af vores dygtige team. Vi sidder klar ved telefonen hverdage mellem kl. 08:00-16:00.
Vi glæder os til at tale med dig.

Læs om OneMobil Communicator funktionerne

Viderestil og omstil opkald

Med OneMobil Communicator kan du hurtigt viderestille eller omstille opkald direkte til kollegaer, køer eller afdelinger.
Der er indbygget mulighed for både varme og kolde viderestillinger samt muligheden for at trække opkaldet retur.

Skriv og ring til dine kollegaer

I får adgang til at kunne se hinanden i det indbyggede overskuelige overblik – derfra kan I endda nemt sende sms’er eller ringe til hinanden.

Kalender integration

Med kalender integration kan I se hinandens begivenheder nemt i det fælles overblik. Så slipper I for at ringe forgæves til hinanden hvis I f.eks. er i møde.

Favoritliste

Ringer du tit til lageret eller har du de kollegaer du altid tyer til når du mangler rådgivning? Så kan du lave en favoritliste som vil blive tilføjet overblikket øverst, så de altid er tilgængelige med få tryk.

Meld agenter ind og ud af ringegrupper

Med OneMobil Communicatoren kan du hurtigt tilføje og afmelde telefoner i køerne. Dette gør det nemmere at styre jeres vagtgrupper/ringegrupper mm. på farten.

Opkalds-ID

Via OpkaldsID kan I få tilføjet jeres hovednummer/direkte numre/mobilnumre/afdelingsnumre så I hurtigt og nemt kan skifte imellem det ID I gerne vil vise når I ringer ud til kunderne.
OpkaldsID kan endda sættes op med en automatisk plan så I aldrig skal tænke på at skifte fra Firma til Privat nummer når arbejdsdagen er slut.

Status

Med statusser kan I hurtigt ændre jeres nuværende status. Det gør at jeres kollegaer nemt og hurtigt kan se om I er tilgængelige til et opkald eller en omstilling. Vi har mange forskellige statusser som er prædefineret, og hvis I ønsker kan vi altid lave nye.
Statusser kan også sættes til at påvirke din telefon, så du f.eks. automatisk går på ”forstyr ikke” når dit møde starter, og fjerner det ligeledes når mødet er slut.

Live statistik på køer

I OneMobil Communicatoren kan I hurtigt finde den statistik der betyder noget – kundestatistikken – Hvor hurtigt I besvare kaldende i de forskellige køer. Ligeledes kan I nemt se tilgængelige operatører, mistede opkald og meget mere.

Nem adgang til telefonsvarer

Med nem adgang til telefonsvareren giver det jer direkte adgang og fuldt overblik over de telefonbeskeder som er lagt på jeres mobil. Man har mulighed for at aflytte, ringe retur, slette og videresende beskederne til eks. En kollega. Når alt dette er styret igennem app’en betyder det at I slipper for de opkaldsafgifter der er forbundet ved at ringe op til telefonsvaren.

Download OneMobil Communicator her

Ingen binding

Vi arbjder hver eneste dag, for at tilbyde vores kunder den aller bedste service. Og vi ser absolut ingen grund til at binde tilfredse kunder. Den tid er forbi!

Fast kontaktperson

Din faste kontaktperson kender din opsætning og dine behov, når det kommer til telefoni. Slip for at komme igennem til en kundeservice, som ikke kender dig.

Service 24/7

Hvad er pointen, hvis man ikke kan få hjælp, når det virkelig gælder? Vi tager telefonen døgnet rundt! Og vi er hos dig indenfor 4 timer.

3 GODE GRUNDE

Ingen binding

Vi arbjder hver eneste dag, for at tilbyde vores kunder den aller bedste service. Og vi ser absolut ingen grund til at binde tilfredse kunder. Den tid er forbi!

Fast kontaktperson

Din faste kontaktperson kender din opsætning og dine behov, når det kommer til telefoni. Slip for at komme igennem til en kundeservice, som ikke kender dig.

Service 24/7

Hvad er pointen, hvis man ikke kan få hjælp, når det virkelig gælder? Vi tager telefonen døgnet rundt! Og vi er hos dig indenfor 4 timer.

PC Communicator

Vil du læse mere om vores Communicator til desktop?

I OneCommunicator App kan du få mange af dine funktioner fra OneCommunicator med på mobilen. Du kan deltage i telefonkøerne, vælge din status, omstille til en anden medarbejder og mange andre ting direkte fra mobilen. Med OneCommunicator App flyder din erhvervstelefoni også, mens du er på farten. Det er næsten som at have OneCommunicator i lommen.

Du finder appen i Apples Appstore eller på Google Play.

Intuitive menuer

Når du åbner appen, har du adgang til to menuer – hovedmenuen
og sidemenuen. Hovedmenuen er
nederst på skærmen. Her har vi fremhævet de fire vigtigste funktioner, så din brugeroplevelse bliver let og intuitiv.
Disse fire er hhv. din kontaktbog, din profil, dine køer og numerisk blok.

Sidemenuen finder
du i øverste venstre hjørne. Når du klikker på ikonet får ud adgang til en
række valgmuligheder: Hjem, status, gruppe SMS, opkaldshistorik, udgående
opkalds ID, voicemail, indstillinger og om. Herunder opridser vi kort, hvad du
kan bruge de vigtigste funktioner til.

Nem og elegant omstilling

Blandt de vigtigste funktioner på appen er omstillingen. Det
er muligt både at lave blind og ledsaget
omstilling
 på samme måde som med OneCommunicator. Hvis du vil vide mere om,
hvordan omstilling fungerer i al almindelighed, bør du læse vores side om omstilling her.

Omstilling via appen
er legende let
. Du bliver først præsenteret for muligheden, når du taler nogen.
Og først når du har valgt, du vil omstille, bliver du præsenteret for dine omstillingsmuligheder. Herfra er der
endnu kun to klik til din omstilling er gennemført. Du vælger nu hhv. hvem
opkaldet skal omstilles til, hvilket nummer og hvilken slags omstilling det
skal være – blind eller ledsaget.

Hvis du foretager en ledsaget omstilling, bliver du
præsenteret med muligheden for at trække opkaldet tilbage, hvis modtageren ikke
vil tage opkaldet. Den ledsagede omstilling er også en særdeles elegant løsning, hvis du blot vil forhøre dig hos en anden
medarbejder
 uden at skulle til at lægge på og ringe tilbage.

Når du er tilmeldt en eller flere køer på din mobiltelefon,
kan det være fornuftigt at benytte sig af appens status-funktion. Denne funktion tillader dig at skifte status og
eksempelvis komme på pause i køen. De forskellige statusser har forskellige
funktioner og hvis du vil have en given status til at udføre en bestemt
handling er dette muligt at vælge og ændre i din OneCommunicator. Du kan også
tidsindstille dine statusskift direkte fra din telefon.

Overskuelig kontaktliste

I hovedmenuen har du en kontaktliste
med alle medarbejdere i din virksomhed. Disse er inddelt i afdelinger, som er
opsat i OneCommunicator. I listen bliver du præsenteret med en oversigt over
disse afdelinger og personerne, der er tilknyttet. Hvis der er mange personer i
din virksomhed, kan du stadigt hurtigt få et overblik, da du har en navigationsmenu
i højre side.

Brugerdefineret profil

I hovedmenuen har du også valgmuligheden for at oprette og
konfigurere din personlige profil. Din
profil kan opdateres med billede, som kun er tilgængelig i appen og ikke vil
overføres til desktopversionen af OneCommunicator. I profilen kan også du
administrere dine telefonnumre og vælge status for dine telefoner. Her kan du
også se dine aftaler i din kalender.

Køstyring

Dine køer er også tilgængelige i hovedmenuen. Her kan du
tilgå alle de køer, du er forbundet med. Her kan du tilmelde og framelde dig
køerne individuelt. Du kan også få informationer om køerne: Du kan se, hvem der
er tilmeldt og se dagsstatistikkerne.

Udgående opkalds ID

Du har måske oplevet, det kan være smart at have det helt rigtige opkalds ID, når du ringer ud. Det giver et særligt signal, når du ringer fra et fastnetnummer og det giver også et vist signal, når du ringer fra dit hovednummer og i nogle tilfælde kan det være særdeles praktisk at ringe fra dit direkte nummer. Men disse muligheder har du som udgangspunkt ikke, når du kun har din mobiltelefon ved hånden.

Men du kan vælge dit udgående opkalds ID med OneCommunicator App. Du kan tilmed oprette en plan for, hvornår du skal præsentere ét nummer og hvornår du skal præsentere et andet.

VI ER TIL AT
HANDLE MED!
MÅ VI KONTAKTE DIG?

Bliv ringet op

Udfyld oplysningerne nedenfor, og bliv kontaktet af vores dygtige team.