OneCommunicator APP

I OneCommunicator App kan du få mange af dine funktioner fra OneCommunicator med på mobilen. Du kan deltage i telefonkøerne, vælge din status, omstille til en anden medarbejder og mange andre ting direkte fra mobilen. Med OneCommunicator App flyder din erhvervstelefoni også, mens du er på farten. Det er næsten som at have OneCommunicator i lommen.

8 Vigtige funktioner i OneCommunicator App

  • Omstilling
  • Viderestilling
  • Status
  • Kø-oversigt
  • Kollegaers status
  • Til og frameld kø
  • Voicemail
  • Vælg hvilket telefonnummer du præsenterer

Intuitive menuer

Når du åbner appen, har du adgang til to menuer – hovedmenuen og sidemenuen. Hovedmenuen er nederst på skærmen. Her har vi fremhævet de fire vigtigste funktioner, så din brugeroplevelse bliver let og intuitiv. Disse fire er hhv. din kontaktbog, din profil, dine køer og numerisk blok.

Sidemenuen finder du i øverste venstre hjørne. Når du klikker på ikonet får ud adgang til en række valgmuligheder: Hjem, status, gruppe SMS, opkaldshistorik, udgående opkalds ID, voicemail, indstillinger og om. Herunder opridser vi kort, hvad du kan bruge de vigtigste funktioner til.

Nem og elegant omstilling

Blandt de vigtigste funktioner på appen er omstillingen. Det er muligt både at lave blind og ledsaget omstilling på samme måde som med OneCommunicator. Hvis du vil vide mere om, hvordan omstilling fungerer i al almindelighed, bør du læse vores side om omstilling her. Omstilling via appen er legende let. Du bliver først præsenteret for muligheden, når du taler nogen. Og først når du har valgt, du vil omstille, bliver du præsenteret for dine omstillingsmuligheder. Herfra er der endnu kun to klik til din omstilling er gennemført. Du vælger nu hhv. hvem opkaldet skal omstilles til, hvilket nummer og hvilken slags omstilling det skal være – blind eller ledsaget. Hvis du foretager en ledsaget omstilling, bliver du præsenteret med muligheden for at trække opkaldet tilbage, hvis modtageren ikke vil tage opkaldet. Den ledsagede omstilling er også en særdeles elegant løsning, hvis du blot vil forhøre dig hos en anden medarbejder uden at skulle til at lægge på og ringe tilbage. Når du er tilmeldt en eller flere køer på din mobiltelefon, kan det være fornuftigt at benytte sig af appens status-funktion. Denne funktion tillader dig at skifte status og eksempelvis komme på pause i køen. De forskellige statusser har forskellige funktioner og hvis du vil have en given status til at udføre en bestemt handling er dette muligt at vælge og ændre i din OneCommunicator. Du kan også tidsindstille dine statusskift direkte fra din telefon.

Overskuelig kontaktliste

I hovedmenuen har du en kontaktliste med alle medarbejdere i din virksomhed. Disse er inddelt i afdelinger, som er opsat i OneCommunicator. I listen bliver du præsenteret med en oversigt over disse afdelinger og personerne, der er tilknyttet. Hvis der er mange personer i din virksomhed, kan du stadigt hurtigt få et overblik, da du har en navigationsmenu i højre side.

Brugerdefineret profil

I hovedmenuen har du også valgmuligheden for at oprette og konfigurere din personlige profil. Din profil kan opdateres med billede, som kun er tilgængelig i appen og ikke vil overføres til desktopversionen af OneCommunicator. I profilen kan også du administrere dine telefonnumre og vælge status for dine telefoner. Her kan du også se dine aftaler i din kalender.

Køstyring

Dine køer er også tilgængelige i hovedmenuen. Her kan du tilgå alle de køer, du er forbundet med. Her kan du tilmelde og framelde dig køerne individuelt. Du kan også få informationer om køerne: Du kan se, hvem der er tilmeldt og se dagsstatistikkerne.

Udgående opkalds ID

Du har måske oplevet, det kan være smart at have det helt rigtige opkalds ID, når du ringer ud. Det giver et særligt signal, når du ringer fra et fastnetnummer og det giver også et vist signal, når du ringer fra dit hovednummer og i nogle tilfælde kan det være særdeles praktisk at ringe fra dit direkte nummer. Men disse muligheder har du som udgangspunkt ikke, når du kun har din mobiltelefon ved hånden.

Men du kan vælge dit udgående opkalds ID med OneCommunicator App. Du kan tilmed oprette en plan for, hvornår du skal præsentere ét nummer og hvornår du skal præsentere et andet.