Vi skræddersyer gerne en telefoniløsning, der passer præcis til din forretning. Vi laver en løsning efter alle kunstens regler, der kan imødekomme dine specifikke behov. Om du har en tømrerforretning, frisørsalon, bilforhandler eller noget helt fjerde.

Men vi anser ikke vores opgave for færdig, når vi har installeret et velfungerende telefonsystem, der opfylder alle dine ønsker, krav og behov, for vi står efterfølgende til rådighed for at løse alle jeres telefoni- og internetrelaterede problemer, der måtte opstå løbende.

Vi står til rådighed alle døgnets 24 timer og garanterer at være på jeres matrikel med en mobil telemast inden for 4 timer, hvis vi ikke kan løse jeres problemer på anden vis. På denne måde kan vi let garantere med ro i maven, at jeres forbindelse har et minimum af 99,9% oppetid.

Vi opdaterer også jeres system løbende, når der skulle opstå nye behov og vi tager gerne kontakten, når vi ser, der er kommet en spændende ny løsning på markedet, der passer til din forretning. For vi tager en vis ære i, at vores kunder kun har det bedste af det bedste.

Velkomsthilsen

Vi sørger blandt andet for at jeres telefoner aldrig melder optaget, når en kunde ringer ind.

Det gøres hhv. ved at have linjer nok, hvilket vi gør med SIP-trunking, som muliggør tilføjelse af linjer én ad gangen, så vi altid kan være på forkant med jeres udvidede behov. Derudover har vi skræddersyede velkomsthilsner, så kunden bydes velkommen, selv når I har for travlt til at tage telefonen lige med det samme.

Avanceret Caller-ID

Vores telefonløsninger har navneopslag som standard, hvor man kan få lidt informationer om kunden, allerede inden man løfter røret. Dette kan gøre det særligt let at være imødekommende og forberedt, når en kunde ringer ind gentagende gange. Der er ingen grund til at huske på et otte-cifret telefonnummer, hvis man i stedet kan huske et navn. Sidstnævnte er som oftest væsentligt lettere.

Beskedsvar

Vi tilbyder også muligheden for beskedsvar, når du ikke er tilgængelig ved telefonen. Disse er særligt fordelagtige, når du støder på pludselig travlhed, møder, frokostpauser, kursus, ferie, ekstraordinær lukning eller andet. I disse tilfælde vil din kunde blive mødt med dine alternativer eller beklagelse og stadig få en relativt god oplevelse i stedet for at sidde fast i telefonen.

Tastemenuer

Tastemenuerne er endnu en elegant løsning, der kan tjene flere formål i din telefoni. Den kan den vinde dig tid til dine andre opgaver eller til at afslutte et forgående opkald. Den kan give dig informationer om kunden – eksempelvis, hvad deres forespørgsel kommer til at handle om. Det kunne eksempelvis hedde sig: ”Tast 1 for salgsafdeling, Tast 2 for bogholderiet, Tast 3…”. Det er kun fantasien, der sætter grænserne og hvis du har en god idé, hjælper vi dig gerne med at gøre den til virkelighed. Og på samme tid med du kan få disse informationer om din kundes forespørgsel, vil du i samme ombæring give et udtryk af professionalisme. Det kan komme til at fremstå, som om du har mange afdelinger, hvor kunden kan henvende sig, trods det er den samme person, der vil tage opkaldet.

Telefonsvarerbesked

Kommer en kunde ikke igennem til nogen tilgængelig person, vil I kunne præsentere muligheden for at lægge en telefonsvarerbesked. Dette skulle gerne være sidste løsning, men skulle det ske, vil du være i stand til at aflytte denne besked på din computer, tablet eller mobil, idet den kan blive sendt til din e-mail-adresse som lydfil, såfremt du ønsker det således.

Grafisk omstillingsbord

Vores telefoniløsning er designet til at gøre din oplevelse med din erhvervstelefoni så behagelig, intuitiv og strømlignet som mulig. Til dette formål gør vi brug af vores grafiske omstillingsbord, OneCommunicator. OneCommunicator giver dig muligheden for at se alle de vigtige informationer om dine nuværende og tidligere opkald og vi kan programmere din OneCommunicator til at udføre en række opgaver med enkelte klik. Eksempelvis kan du frembringe en standardiseret mail, hvor du autoudfylder med informationer om opkaldet, som du skal viderebringe til en anden medarbejder eller lignende. Har du taget et opkald kan du også copy-paste det pågældende telefonnummer fra din liste af indgående opkald med enkelte klik og meget mere. OneCommunicator giver dig totalt overblik over dit firmas telefoni.

Statistik

Men vil du have endnu mere overblik, kan du bruge vores statistikprogram. Med denne funktion kan du se alt, hvad der har med dit abonnement at gøre. Du kan se, hvad de enkelte opkald og de enkelte sms’er har kostet, hvornår de er foretaget og meget mere. Du kan se, hvor længe dine medarbejdere har være tilgængelige eller på pause i dine køsystemer, hvor mange opkald de har taget, hvor lang tid de bruger i gennemsnit per opkald og mange andre ting.

100% skalérbar telefoniløsning

Vi tilbyder en fuldstændig skalérbar løsning til dine telefonibehov. Stiger dine behov, følger vores ydelser med. Vi opgraderer dine linjer løbende i takt med du får nye behov og vi står altid til rådighed for at gøre din erhvervstelefoni nem og sikker.

Telefonpasning

Hvis alle medarbejdere i din virksomhed til tider har travlt på samme tid, så passer vi gerne din telefon for dig – vi kalder det telefonpasning. Det vil sige, vi tager telefonen, når den ringer. På denne måde sikrer du kundeleads, selv når du ikke har tid. Mødes kunden af telefonsvarer, er der risiko (især ved førstegangshandlende) for, at de vil gå til din nærmeste konkurrent. Når kunden til gengæld møder et rigtigt og imødekommende menneske i den anden ende, vi de som udgangspunkt allerede have en uanseelig, men ikke desto mindre betydelig, loyalitet. På samme tid vil kunden heller ikke føle den kolde afvisning, at telefonen ringer ud og ingen tager opkaldet.

Hvis du har spørgsmål til vores ydelser eller hvorfor vi vil være det rette telefonselskab for dig og din virksomhed, skal du være velkommen til at ringe til os på tlf: 73111111, så kan vi tale nærmere om, hvilke forventninger du har og hvordan vi kan opfylde dem.