Når du skal have ny telefoni i din virksomhed, bør du overveje, om din udbyder kan lave en løsning, der passer netop til dine behov. Eksempelvis vil behovet for sikkerhed og dokumentation ændre sig meget afhængigt af, hvilken branche du er i. Vi har erfaring med at opsætte telefonien for mange forskellige brancher og tilbyder gerne en teleløsning, der passer netop til dig.
For visse brancher vil det nærmest være uhørt at starte fra bunden og lave en tilføjelse for hver gang, der opstår noget, hvor en specialiseret løsning ville være smart. Derfor findes der en række integrationssystemer, som med alt sandsynlighed vil inkludere dine primære systemer også. Og så har vi sikkert tilmed erfaring med og er derfor forberedt på, at lave en løsning til din branche.
Når man arbejder inden for en specifik branche, vil man som udgangspunkt benytte IT-systemer, der er designet til at blive brugt i branchen. Men disse systemer er ikke designet til at blive benyttet i forbindelse med telefonen. Vi kan dog lave den forbindelse, der skal til, for at dine IT-systemer går forbindelse med din telefoni – let og flydende.
Det vil for nogen betyde, at man automatisk vil få præsenteret en journal, når en patient taster et cpr-nummer i en tastemenu, mens for andre vil det betyde, man får eksisterende kunder identificeret via deres telefonnummer, eller man får præsenteret specifik data ved en given lejlighed. Mulighederne er mange og med et velstruktureret system, vil du få tiden til at kunne fokusere på din forretning.
For mange brancher er telefonsystemet i store træk det samme, men i enkelte henseender vil der være nogle store forskelle. Dette gælder især, når man skal have telefonen til at interagere med forskellige computerprogrammer. Til dette formål benytter vi nogle specialdesignede værktøjer, som først og fremmest forbinder din telefon med din computer og derefter forbinder disse løse ender med dine databaser og filhåndteringssystemer. Dette giver overblik og effektivitet, når bølgerne går højt og der er fart over feltet.
Vi har forberedt en del standardløsninger til en række brancher, men hvis din branche ikke er på listen, bør du ikke forhaste dig med fortvivlelse. For vi kan også sagtens lave et system, der passer lige netop til dine behov – næsten uanset, hvad disse skulle være. Har du nogle helt særlige eller usædvanlige krav til din telefoni, skal du være velkommen til at ringe til os på 73111111 og få en snak om, hvorvidt vi kan imødekomme dine behov.
Med en telefoniløsning fra IP One, er det muligt at få skræddersyet alle klinikkens behov. Optimér den daglige arbejdsgang med smarte integrationer, som f.eks. integration med klinikkens journalsystem.
Opnå en mere effektiv håndtering af jeres indgående og udgående opkald og spar en masse tid, som i stedet for kan bruges på at håndtere flere patienter.
Lad IP One fjerne presset fra telefonanlægget i de travle timer og lad omstillingsbordet guide patienterne i den rigtige retning ved hjælp af tastemenuer og indtastning af CPR-nummer.
Når patienten indtaster sit CPR-nummer ved sekretæren ved bevarelse af kaldet, hvem der ringer.
Med telefoni fra IP One bliver det meget nemmer for dig at sørge for, at dine kunder aldrig ringer forgæves. De intelligente opsætningsmuligheder gør det muligt at tilpasse løsningen præcis til jeres behov og udfordringer.
Spar tid og penge ved at optimere klinikkens ind- og udgående telefoni, uden at gå på kompromis med jeres serviceniveau.
Hos IP One kan vi skræddersy en løsning, der passer præcist til dit behov, hvad enten du er tømrer, elektriker, blikkenslager eller noget helt andet. Vores intelligente systemer kan bygges op, helt som du ønsker.
Gå aldrig glip af vigtige opgaver med intelligent vagttelefonstyring. Et enkelt mistet opkald kan betyde tabt omsætning og irriterede kunder, som finder en anden til opgaven.
Enhver travl butik, har som regel også en travl telefonlinje og kunder der er utilfredse over, at telefonen ikke bliver taget.
Med en løsning fra IP One bestemmer I selv, hvordan systemet skal fungere. Skal kunden mødes med en besked om travlhed, en mulighed for automatisk tilbagekald eller noget helt andet. Vi kan sagtens løse jeres udfordring og opfylde jeres behov.
Med et telefonsystem fra IP One er mulighederne næsten uendelige. Herunder har vi samlet en række af de mest brugte funktioner.
Opkald kan nemt omstille mellem kolleger eller til eksterne kontakter. Omstil nemt, direkte på telefonen, PC'en via OneCommunicator eller på mobilapp'en.
Automatiske åbningstider sikrer, at jeres telefoner åbner og lukker, så det passer til jeres arbejdstider. Dage og tidspunkter kan individuelt kalenderstyres.
Med tastemenuer (’tryk 1 for...’) kommer kunden til den rigtige afdeling eller medarbejder med det samme, og I undgår manuelle omstillinger.
Med panikknappen er de muligt at tilkalde kolleger. Aktiver alarmen via telefonen og der ringes til alle dine kolleger med en høj ringetone, så de kan komme til undsætning.
Med online kalenderstyring kan opkald dirigeres direkte videre til vagthavendes, egen telefon udenfor normal åbningstid.
Er din kollega optaget af en opgave? Du kan nemt trække og besvare dine kollegers opkald fra din egen telefon.
Med kø-funktionen kan I nemt administrere indgående opkald. I vælger selv, hvilke medarbejdere der skal håndtere opkaldene samt i hvilken prioritering.
Med integration til diverse IT-systemer vises kundernes oplysninger automatisk på din skærm, når de ringer til dig - fx. ordrehistorik eller journaler.
Lad ikke kunderne vente. Kunderne kan vælge at blive ringet op automatisk, når en medarbejder er ledig. Dette giver stor tilfredshed blandt kunder.
Optag kundesamtaler og brug dem eventuelt til træning og kurser af dine medarbejdere.
Det har aldrig været nemmere at holde møder. Telefonmøderne kan både holdes blandt medarbejdere eller eksterne kontakter via virksomhedens eget mødenummer.
Mis aldrig et opkald! Med duokald kan både din fastnet- og mobiltelefon ringe på samme tid. Det er også praktisk, hvis medarbejderen arbejder ud fra flere lokationer.