Har du brug for hjælp?

Brancheløsninger

Når du skal have ny telefoni i din virksomhed, bør du overveje, om din udbyder kan lave en løsning, der passer netop til dine behov. Eksempelvis vil behovet for sikkerhed og dokumentation ændre sig meget afhængigt af, hvilken branche du er i. Vi har erfaring med at opsætte telefonien for mange forskellige brancher og tilbyder gerne en teleløsning, der passer netop til dig.

For visse brancher vil det nærmest være uhørt at starte fra bunden og lave en tilføjelse for hver gang, der opstår noget, hvor en specialiseret løsning ville være smart. Derfor findes der en række integrationssystemer, som med alt sandsynlighed vil inkludere dine primære systemer også. Og så har vi sikkert tilmed erfaring med og er derfor forberedt på, at lave en løsning til din branche.

Hvad er en brancheløsning?

Når man arbejder inden for en specifik branche, vil man som udgangspunkt benytte IT-systemer, der er designet til at blive brugt i branchen. Men disse systemer er ikke designet til at blive benyttet i forbindelse med telefonen. Vi kan dog lave den forbindelse, der skal til, for at dine IT-systemer går forbindelse med din telefoni – let og flydende.

Det vil for nogen betyde, at man automatisk vil få præsenteret en journal, når en patient taster et cpr-nummer i en tastemenu, mens for andre vil det betyde, man får eksisterende kunder identificeret via deres telefonnummer, eller man får præsenteret specifik data ved en given lejlighed. Mulighederne er mange og med et velstruktureret system, vil du få tiden til at kunne fokusere på din forretning.

Hvorfor brancheløsning?

For mange brancher er telefonsystemet i store træk det samme, men i enkelte henseender vil der være nogle store forskelle. Dette gælder især, når man skal have telefonen til at interagere med forskellige computerprogrammer. Til dette formål benytter vi nogle specialdesignede værktøjer, som først og fremmest forbinder din telefon med din computer og derefter forbinder disse løse ender med dine databaser og filhåndteringssystemer. Dette giver overblik og effektivitet, når bølgerne går højt og der er fart over feltet.

Vi har forberedt en del standardløsninger til en række brancher, men hvis din branche ikke er på listen, bør du ikke forhaste dig med fortvivlelse. For vi kan også sagtens lave et system, der passer lige netop til dine behov – næsten uanset, hvad disse skulle være. Har du nogle helt særlige eller usædvanlige krav til din telefoni, skal du være velkommen til at ringe til os på 73111111 og få en snak om, hvorvidt vi kan imødekomme dine behov.

Intelligent funktioner, der letter hverdagen i jeres virksomhed

Med et telefonsystem fra IP One er mulighederne næsten uendelige. Herunder har vi samlet en række af de mest brugte funktioner.

Omstilling

Opkald kan nemt omstille mellem kolleger eller til eksterne kontakter. Omstil nemt, direkte på telefonen, PC'en via OneCommunicator eller på mobilapp'en.

Åbningstider

Automatiske åbningstider sikrer, at jeres telefoner åbner og lukker, så det passer til jeres arbejdstider. Dage og tidspunkter kan individuelt kalenderstyres.

Tastemenuer

Med tastemenuer (’tryk 1 for...’) kommer kunden til den rigtige afdeling eller medarbejder med det samme, og I undgår manuelle omstillinger.

Panikknap-funktion

Med panikknappen er de muligt at tilkalde kolleger. Aktiver alarmen via telefonen og der ringes til alle dine kolleger med en høj ringetone, så de kan komme til undsætning.

Vagttelefon styring

Med online kalenderstyring kan opkald dirigeres direkte videre til vagthavendes, egen telefon udenfor normal åbningstid.

Træk kollegers kald

Er din kollega optaget af en opgave? Du kan nemt trække og besvare dine kollegers opkald fra din egen telefon.

Med kø-funktionen kan I nemt administrere indgående opkald. I vælger selv, hvilke medarbejdere der skal håndtere opkaldene samt i hvilken prioritering.

Integration til IT-systemer

Med integration til diverse IT-systemer vises kundernes oplysninger automatisk på din skærm, når de ringer til dig - fx. ordrehistorik eller journaler.

Automatisk ring tilbage

Lad ikke kunderne vente. Kunderne kan vælge at blive ringet op automatisk, når en medarbejder er ledig. Dette giver stor tilfredshed blandt kunder.

Optag samtaler

Optag kundesamtaler og brug dem eventuelt til træning og kurser af dine medarbejdere.


Telefonmøder

Det har aldrig været nemmere at holde møder. Telefonmøderne kan både holdes blandt medarbejdere eller eksterne kontakter via virksomhedens eget mødenummer.

Duokald

Mis aldrig et opkald! Med duokald kan både din fastnet- og mobiltelefon ringe på samme tid. Det er også praktisk, hvis medarbejderen arbejder ud fra flere lokationer.